Wyspa Młyńska w Bydgoszczy

Bydgoszcz nad Brdą leży, nic więc dziwnego, że wiele imprez związanych jest z naszą rzeką. Dwa tygodnie temu odbyły się zawody w przechodzeniu na linie nad rzeką (niestety nie było mnie przy tym), a dziś odbyły sie po raz II Smoki na Brdzie - czyli wyścigi smoczych łodzi.  Byłem, obfotografowałem co mi się podobało i sfilmowałem jeden z wyścigów.



Oczywiście wyścigi to świetna okazja aby bawić się całą rodziną na świerzym powietrzu. Na Wyspie Młyńskiej rozstawiono wiele namiotów z różnymi atrakcjami dla małych i większych.

Wyspa Młyńska Bydgoszcz

Kran z płynącą wodą

Mnie najbardziej spodobały się prezentacje motoryzacyjne. Na przykład motory Junak w wersji Chopper i skuter.

Junak Chopper

Skuter Junak

Tuż obok rozstawione były kolorowe, stare, yyy... to znaczy nowe, no... nowe jak stare, przepiękne rowery.

Rowery vintage

Jak pieknie prezentowały się w to soneczne południe stare, doskonale zrekonstruowane motory i samochody.

Stare motory

Mercedes Gazelle

MG

Dodge